زنان,صنعت ساختمان,نقش زنان در صنعت ساخت
اگر مى خواهید به حد و اندازه واقعى یك رهبر پى ببرید، ببینید با كاركنان وفادار خود چگونه رفتار مى كند
دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 10:22 | نوشته ‌شده به دست امیرحسین ستوده بیدختی | ( نظرات )
آیا دوست دارید براى اشتباهاتتان تنبیه یا سرزنش شوید؟ بیایید ببینیم پیتردراكر و ریچارد برانسون در این باره چه گفته اند.پیتر دراكر: "یك انسان هر قدر بهتر باشد، اشتباهات بیشترى مرتكب خواهد شد- چون سعى خواهد كرد كه چیزهاى جدید بیشترى را تجربه كند. من هرگز كسى را كه اشتباه نكرده باشد، آن هم اشتباهات بزرگ، به یك شغل سطح بالا ارتقا نخواهم داد؛
در غیر این صورت او مطمئن مى شود كه باید در حد متوسط بماند."

ریچارد برانسون: "در كسب و كار، یك چیز قطعى است: شما اشتباه خواهیدكرد. وقتى مرزها را مى شكنید اشتباه، اجتناب ناپذیراست. آنچه مهم است، واكنش شماست."
به این مثال توجه كنید:
در آشپزخانه اى، بشقابى از دست یك پیشخدمت مى افتد. رئیس عصبانى،او را در حضور سایر كاركنان آشپزخانه، توبیخ مى كند. رئیس فریاد مى زند:
"این جور كار كردنو توى كدوم جهنمى یاد گرفتى؟". پیشخدمت شروع مى كند به نشان دادن اینكه كار خود را كاملاً با دقت انجام داده است، و ...
ناگهان بشقاب دوم بر زمین مى افتد ...
 وقتى افراد اشتباه مى كنند، بر سر آنها فریاد نكشید.
 آنها را در حضور جمع، سرزنش و توبیخ نكنید.
 سؤالات مزخرف نپرسید.
 به آنها كمك كنید كه در آینده اشتباه خود را تكرار نكنند، و به ایشان اعتماد به نفسى را كه به آن نیاز دارند، بدهید.
رهبران بزرگ، درها را براى شما گشوده اند. شما به اندازه كافى خوش شانس بوده اید كه با كمك آنها توانسته اید كار خود را بخوبى انجام دهید؛
اكنون نوبت شماست كه درها را براى دیگران باز كنید.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
صفحات
دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات